Naschoolse activiteiten

We hebben 4 pijlers bij het naschoolse aanbod. Er zijn educatieve lessen, cultuurlessen, sport- en technieklessen.
We proberen het aanbod zo gevarieerd mogelijk te houden, zodat de kinderen met diverse activiteiten kennis kunnen maken. Denk hierbij aan verschillende sporten, muziek, koken, yoga en kunstlessen. Met deze extra mogelijkheden die we dagelijks aanbieden, kunnen de kinderen zich maximaal ontwikkelen samen met hun leeftijdsgenoten. Alle lessen worden gegeven door ervaren vakleerkrachten. Vaak zijn dit collega’s van verschillende organisaties uit Rotterdam en omgeving.

Aanbod in blokken

Voor de kinderen van groep 1 en 2 worden er activiteiten aangeboden van 16.00 – 17.00 uur. De kinderen van groep 3 en 4 hebben activiteiten van 16.00 – 17.00 en van 17.00 tot 18.00. Wanneer u uw kind inschrijft voor een van de activiteiten, doet uw kind een blok lang deze activiteit. Na de lessenreeks komt er weer een nieuw rooster en kan uw kind keuzes opgeven voor een volgende lessenreeks.